PLEK17

Een visuele basis voor een bruisend concept hartje natuur

Een paar jaar geleden besloten twee Bossche ondernemers om hun hart te volgen; het creeëren van een stijlvolle plek in de natuur waar rust, ontspanning en samenzijn voorop staat.

Je kan bij PLEK17 komen slapen in het boutiquehotel of in een van de cabins. Daarnaast is er volop te doen en beleven bij PLEK17 zelf of in de groene omgeving van Milsbeek.

Voor PLEK17 mocht ik vanaf de allereerste schets meebouwen aan de merkidentiteit. Samen vertaalden we ideeën naar een heldere strategie en een visueel concept dat aansluit bij de sfeer van het boutique hotel en de cabins.

Met een herkenbare vormentaal en een kleurenpalet dat naadloos aansluit bij het interieur, ontstond een consistente beeldtaal die terugkomt in zowel digitale uitingen als drukwerk.
Van iconen tot plattegronden: de illustraties helpen gasten om hun weg te vinden en vertellen tegelijkertijd het verhaal van de locatie.

Het resultaat is een grafische visuele identiteit die PLEK17 niet alleen herkenbaar maakt, maar ook de beleving van gasten versterkt.

Previous
Previous

Monkey Business - Eigenwijze storytelling met herkenbare brand assets