Etiquet

Brandvisuals die bedrijven helpen te verduurzamen

In samenwerking met:

Teun Kunen: Vertaalslag naar communicatie-uitingen

Etiquet is een duurzaamheidsstudio die MKB bedrijven helpt te verduurzamen door middel van strategische en creatieve trajecten.

Bij deze samenwerking verrijkten we de branding met een frisse beeldtaal die laat zien hoe Etiquet waarde toevoegt voor haar klanten.

Met een funky kleurenpalet, speelse elementen, characters, illustraties en iconen hebben we een stijl ontwikkeld die prikkelt en de aandacht trekt. Geen letterlijke vertalingen, maar visuals die nieuwsgierig maken en uitnodigen om verder te kijken.

Dit illustratiesysteem zorgt voor een herkenbare, creatieve uitstraling die de missie van Etiquet ondersteunt en verduurzaming op een positieve en inspirerende manier zichtbaar maakt.

Previous
Previous

Voedingscentrum - Een toegankelijke visuele stijl die aansluit bij de Schijf van Vijf

Next
Next

The Forward Club - Een visuele stijl die een abstracte toekomst beeldend maakt